دنیای لوازم الکترونیک

طرفداران سامسونگ به اندازه مشتریان اپل به برندشان وفادارند

iphone-7-7-plus-vs-samsung-galaxy-s7-s7-edge

iphone-7-7-plus-vs-samsung-galaxy-s7-s7-edge

یکی از اولین تحقیقاتی که درست پس از جمع‌آوری گلکسی نوت ۷ از بازار انجام شد نشان می‌داد حدود ۴۰ درصد از صاحبان گوشی‌های سامسونگ دیگر علاقه‌ای به خرید گوشی هوشمند از این برند ندارند. اما ظاهرا یک تحقیق جدیدتر که از تاریخ ۵ آبان تا ۱۹ آبان توسط خبرگزاری رویترز و موسسه تحقیقاتی Ipsos انجام شده نشان می‌دهد وفاداری کاربران سامسونگ هنوز هم به اندازه وفاداری کاربران اپل به این برند است.

در این تحقیق حدود ۲۷ درصد از کاربران که از جمع‌آوری گلکسی نوت ۷ از بازار مطلع بودند گفته‌اند زمان خرید گوشی در درجه اول خرید گوشی‌های سامسونگ را مد نظر قرار می‌دهند. حدود ۲۵ درصد از کاربران که از ماجرای بازگرداندن گلکسی نوت ۷ خبر نداشتند هم گفته‌اند در درجه اول به دنبال خرید گوشی‌های سامسونگ خواهند بود. حدود ۹۱ درصد صاحبان فعلی گوشی‌های سامسونگ گفته‌اند گوشی‌ بعدی‌شان را هم از همین شرکت خریداری می‌کنند. حدود ۹۲ درصد از صاحبان فعلی گوشی‌های سامسونگ هم گفته‌اند اصولا سامسونگ هر محصولی تولید کند خریداری می‌کنند.

این در حالی است که ۹۲ درصد کاربران آیفون هم گفته‌اند احتمالا باز هم آیفون می‌خرند و ۸۹ درصدشان هم گفته‌اند یک دستگاه دیگر از شرکت اپل را خریداری خواهند کرد. این موضوع نشان می‌دهد وفاداری کاربران شرکت سامسونگ و شرکت اپل به شدت بالا و نزدیک به هم است. به این ترتیب ظاهرا این تحقیق نشان می‌دهد که مشکلات پیش‌آمده برای نوت ۷ آنقدرها هم که به نظر می‌رسید به وفاداری کاربران سامسونگ به این برند صدمه نزده‌ است.

منبع : دیجی کالا مگ

درباره نویسنده

علی محمدی تبار

علی محمدی تبار

سلام
دانشجوی مهندسی مکانیک هستم. خوشحالم که میتونم تو زمینه های تکنولوژی و خودرو اطلاع رسانی کنم. امیدوارم مطالب برای شما مفید واقع شود.
مشتاق نظرات شما... .

ارسال نظر

67 + = 77