برندهای تکنولوژی

افزایش ۳۰درصدی پیش فروش گلکسی نوت ۸ نسبت به نوت ۷

گلکسی نوت ۸ سامسونگ با نمایشگر infinity Display خود هفته پیش به صورت رسمی معرفی و هم اکنون پیش خرید آن باز شده است. به گزارش MobileFun یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین در بریتانیا، کاربرانی که به دنبال خرید پرچمدار جدید هستند در مقایسه با گلکسی نوت ۷ حدودا ۳۰٪ لوازم جانبی بیشتری خریداری کرده اند. در ادامه با زیفا باشید تا این آمار را با هم بررسی کنیم.

گلکسی نوت ۸ دستگاه ارزانی نیست. با برچسب قیمتی نزدیک به ۹۰۰ دلار مطمئنا شما هم دوست ندارید یک روز پس از پرداخت این هزینه در اثر یک اتفاق ناخوشایند، موبایل گران خود را مصدوم دریابید. به همین سبب کاربران سعی دارند تا حتما برای این دستگاه از لوازم جانبی محافظت کننده استفاده کنند. این موضوع را می توان دلیل اصلی افزایش ۳۰٪ فروش لوازم جانبی نسبت به گلکسی نوت ۷ دانست. در حقیقت اولین عکس العمل کاربر با دیدن گلکسی نوت ۸ یا حتی گلکسی اس ۸ ابتدا تحسین زیبایی و سپس ابراز نگرانی از بابت شکننده بودن این دستگاه است. حال با این قیمت بالا قطها عقلانی است که با پرداخت کمی هزیه بیشتر از گاردهای محافظ و برچسب های پوشاننده نمایشگر استفاده کنید.

به گفته MobileFun طبع مخاطبین از گاردهای نازک به گاردهای ضخیم همراه با برچسب نمایشگر تغییر کرده است. به گفته این فروشگاه بزرگ آنلاین چنین افزایشی در حجم پیش فروش لوازم جانبی گلکسی نوت ۸ مسلما بی تاثیر از افزایش فروش خود دستگاه به تنهایی نیست. به عبارتی می توان حتی نتیجه گرفت که فروش گلکسی نوت ۸ نسبت به گلکسی نوت ۷ با درصد قابل توجهی بیشتر است. این آمار برای بازار بریتانیا صادق است.

MobileFun می گوید طرفداران سرسخت سری نوت گلکسی نوت سامسونگ به سامسونگ پایندند و دیدن این موضوع خوشحال کننده است. نظر شما چیست؟ خانواده گلکسی نوت سامسونگ با عرضه گلکسی نوت ۸ دارای نمایشگر infinity Display و دوربین دوتایی می تواند دوباره زنده شود؟ به نظر شما دلیل افزایش پیش خرید لوازم جانبی چیست؟

درباره نویسنده

رضا گشتاسبی

ارسال نظر

59 − 56 =